۱۳۸۸ مهر ۴, شنبه

یاد ایام



دلم  برای تمام دوستان شهیدم تنگ شده. هرسال در سالگرد شروع جنگ دلتنگ دوستانی می شوم که جانشان را در راه استقلال و شرف گذاشتند.
دلم برای همان روزهای خودم تنگ می شود که چقدر راحت خدا را حس می کردیم و هر وفت می خواستم با او حرف می زدیم. تمام زندگیمان در یک کوله پشتی جا می شد . هر چیزی می دادند می خوردیم و هر جایی که اندکی فراغت داشتیم می خوابیدیم.

 چاق شده ایم یا اضافه وزن داریم. هر چیزی را نمی توانیم بخوریم و هیچ کجا بدون قرص خواب اور نمی توانیم  بخوابیم 
با خودم فکر می کنم که انها چه سعادتمند بودند که این روزها را ندیدند و من و امثال من چقدر شور بختیم که باید نظاره گر این روزها باشیم.

یاد تمام عزیزان سفر کرده بخیر 

۱ نظر:

  1. کامران جان
    خانه نو مبارک باشد.
    در مورد دوستان شهیدت یک جمله به ذهنم رسید .
    یک ضرب المثل یونانی است که می گوید :
    " خداوند جوانمرگ شدگان را دوست دارد "
    حتما چنین است . روحشان شاد باد .

    پاسخحذف