۱۳۸۸ شهریور ۲۵, چهارشنبه

[...]

یکی از دوستانم تعریف می کرد که پدر بزرگش در تجریش میراب بوده. جهت توضیح برای دوستانی که با واژه میراب اشنا نیستند عرض می کنم که میراب به کسی اطلاق می شد که مسئول تقسیم اب در مزارع پایین دست بود. الغرض ایشان بدلیل نوع شغلش همیشه با کشاورزان دچار مشکل بوده و از ان جهت ادم عصبانی و بددهنی هم بوده.

یک شب خواب بدی می بیند و بسیار نگران می شود. فردا بعد از نماز ظهر در امامزاده صالح نزد پیشنماز می رود و خوابش را تعریف می کند. او تعریف می کند که در خواب دیده که تعداد زیادی مار و عقرب او را احاطه کرده اند و او هیچ راه فراری ندارد.

پیشنماز امامزاده که با روحیات او اشنا بود به ایشان توضیح می دهد که در واقع ان مارها و عقرب ها همان الفاظ رکیک و فحشهای ناموسی است که او را احاطه کرده اند و او باید این الفاظ را ترک کند تا از شر ان مارها و عقرب ها در امان بماند.

میراب همانجا بیکباره عصبانی می شود و فریاد می کشد :

" آخه حاج آقا مگه این [...] ها (چند فحش ناموسی آب نکشیده) میزارن آدم عصبانی نشه و به فحششون نکشه؟"

حالا شده کار ما و این روزگار. هرچه می خواهیم از این افکار و جریانات خلاص شویم و بی خیال شویم نمی شود که نمی شود. یک خبری یک رفتاری یک چیزی می اید و کل سیستم ادم را به هم می ریزد و دوباره روز از نو روزی از نو.

هرچه می خواهیم نگاه پشت سرمان نیندازیم و سر مان را بگیریم پایین و برویم پی کار خودمان اجازه نمی دهند.

شما هم این عنوان خبر را ببینید ان وقت حق را به من بدهید.

http://www.bultannews.com/pages/?cid=15122

پی نوشت:۱

ظاهرا" مدیران سایت بولتن نیوز هم متوجه خبطشان درباره این خبر شده اند و ان را برداشته اند. اما ما که دست بردار نشدیم تا بالاخره ادرس این خبر را یک جای دیگر هم گیر اوردیم تا دوستان یک وقت فکر نکنند که ما الکی عصبانی شدیم. این هم ادرس جدید همان خبر.

http://todayiniran.com/?p=6733

پی نوشت:۲

یکی از دوستان خصوصی درباره مناسبت عکس پرسیده اند. از ایشان خواهش کردم خبر را بخوانند و ربط عکس را حدس بزنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر