۱۳۸۸ شهریور ۳, سه‌شنبه

المپیک

در راستای اینکه ورزشکاران عزیز کشورمان دست از پا درازتر از المپیک باز می گردند چند پیشنهاد بنظرم رسید. خدا را چه دیده اید شاید روزی یک نفری که دستش جایی بند است گذرش به این خراب شده افتاد و این پیشنهادات را خواند و از قضا به دلش نشست و خواست به انها عمل کند.!!!

1- پیشنهاد می شود برویم برای مدال اوران خارجی المپیک تبلیغ کنیم که بیایند تابعبت ایران را بپذیرند و در المپیک بعد برای ما مدال اوری کنند. البته چون اینکاربا قوانین بین المللی تطابق ندارد باید اول برویم قوانین دست و پا گیر را عوض کنیم.

2- مدال نگیران خودمان را تابعیت خارجی بدهیم که انها بروند برای ان کشور ها مدال نگیرند و بعد مدال بگیران ما بروند و برنده شوند.

3- یک گروهی را اجیر کنیم شبانه بروند مدال های مدال گیران را برایمان بیاورند. البته اینکار به هیچوجه دزدی نیست چون برای اعتلای نام وطن صورت می گیرد. گور پدر بقیه هر چه می خواهند بگویند.

4- بیاییم از قهرمانان خودمان هی تجلیل کنیم و برایشان کف بزنیم انقدر تشویق کنیم که خارجی ها در اصلی بودن مدال هایشان شک کنند. اصلا" خودمان بیاییم بهشان مدال بدهیم بعد اعلام کنیم که مدال های درست را ورزشکاران ما گرفته اند و مال خارجی ها مفرغ است

5- اصلا" گناه تمام شکست ها و ناکامی ها را به گردن استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل بیاندازیم. هر کس هم بگوید که ورزشکاران ما ضعیف ظاهر شده اند حتما" عوامل یکی از این دو گروه است.

در نهایت مهم این است که هیچ گناهی بر گردن مدیران ورزشی کشور نیست و هر چه گناه است بر گردن بدخواهان این مرز و بوم است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر